Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jul 2024 13:51:35 +0300

Tere!

Harku Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/04881 
aadressile Harju maakond, Harku vald, Liikva küla, Hiie tänav// Kaasiku 
tänav L2// L3// L5// Kurma tn 13a// Kurma tänav L1// L2// L3// L4// 
Kõrgendiku põik// Kõrgendiku tee L1// L2// Miko tänav// Nurmiku tn 5// 
Nurmiku tänav// Nõmmetuka tee// 16// L2// L3// Nõmmetuka tee lõik 1// Otsa 
põik// Otsa tänav// Vahi küla, 11410 Kiia - Vääna-Viti maantee (Liikva küla 
passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrk) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastuseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27036292>  (menetlus nr: 
432230), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (ANNIKA SOONE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister